WordPress მხარდაჭერა
პლატფორმის განახლებები
პლატფორმის რეგულარული განახლება მნიშვნელოვანია საიტის უსაფრთხოებისთვის. CMS-ის ან Plugin-(ებ)ის ახალი ვერსიის გამოსვლისას ჩვენ განვაახლებთ მათ.
ვებგვერდის Downtime-ის მონიტორინგი
(თუ ჰოსტინგი ჩვენთანაა) სერვერული თუ სხვა სახის პრომლემის გამო საიტის გათიშვის შემთხვევაში ჩვენ მივიღებთ ავტომატურ შეტყობინებას და ვიმოქმედებთ ოპერატიულად.
ტექნიკური კონსულტაცია
საიტის მონიტორინგთან და განვითარებასთან დაკავშირებული სხვადასხვა სახის ტექნიკური შეკითხვები Google Analytics-ზე, SEO-ზე და სხვა.
BackUp
ჩვენ შევინახავთ თქვენი საიტის სარეზერვო ასლს.
თავსებადობის შენარჩუნება
ზოგიერთმა მოდულმა შეიძლება თავსებადობა დაკარგოს პლატფორმის ახალ ვერსიასთან. ჩვენ ამ ხარვეზებს აღმოვაჩენთ და შევიტანთ საჭირო ცვლილებებს, განვაახლებთ ან ჩავანაცვლებთ სხვა მოდულით.
კონსულტაცია ადმინისტრირებასთან დაკავშირებით
პერიოდულად შეიძლება გაჩნდეს შეკითხვები სამართავი პანელის კონკრეტულ ფუნქციის გამოყენების შესახებ.
წვდომა Service Desk
სადაც შესაძლებლობა გაქვთ მეილის ან პლათფორმის საშუალებით მოგვწეროთ ნებისმიერი კითხვა და მოახდინოთ მონიტორინგი ჩვენი რეაგირების შესახებ.
სატელეფონო მხარდაჭერა
სამუშაო საათებში.
მხარდაჭერა არ გულისხმობს ახალი პლაგინების დაყენებას, ახალი პლაგინების დაყენება ფასიანია და ყველა პლაგინის ფასი ინდივიდუალურია.